Merhaba,
"FATİH Projesi" Seminerine Hoşgeldiniz..
Seminer süresince bu blog sayfası yönetici arkadaşlarımız için faaliyet öncesinde ve devamında gerçekleştirilecek çalışmalarla ilgili yansıtmalarını ve fikirlerini birbirleriyle paylaşacakları bir alan sunmaktadır. Her günün sonunda sizden seminere ilişkin günlüklerinizi eklemeniz istenecektir. Tüm yönetici arkadaşlarımızın, seminerle ilgili algılamalarını bu alanı kullanarak bize aktarmalarını istiyoruz.. Sizden seminere gelmeden önce bu blog kaydımıza yorum olarak, FATİH Projesi hakkındaki düşüncelerinizi bizimle paylaşmanızı istiyoruz..
İyi çalışmalar diliyoruz... Saygılarımızla,
MEB - YEĞİTEK- FATİH PROJESİ EKİBİ



Yoğun bir program hazırlanmış.Bu yogun program daha az bir grubla ve daha fazla günde planlansaydı daha verimli olurdu diye düşünüyorum.
YanıtlaSilFatih projesi yönetici seminerleri kapsamındaki Afyon Safran oteldeki seminerle ilgili olarak öncelikle biz yöneticilere bu değeri veren organizasyon yetkililerine teşekkür ediyorum. Seminer esnasında genel bazda ve birebirde bazı sorularımıza cevaplar bulduk.Bu fatih projesinin yürütücü kadrosunun öğretmenlerden olması ayrı bir gurur kaynağı,canla başla anlatmaya çalışıyorlar,ayrıca Adnan Bey'in gönüllü birer eğitim yöneticisi olmak ile ilgili sözleri aklımda kalan ve pek bundan sonra çıkacağını da zannetmediğim ,etkili,içimde fırtınalar estiren bir söylem oldu. Bakanlığımızda çalışan bu fedakar insanlara şükranlarımızı sunarım.(Eray Erdem)
YanıtlaSilMerhaba,
YanıtlaSilEmeği geçenlere teşekkür ederim.Ancak
semineri çok yüzeysel,sıkıştırılmış,kalabalık ve az verimli bulduğumu söyleyebilirim. işin mutfak kısmından çok,bu heyacanı okul müdürlerine aşılayacak, coşku yaratacak (mesela pilot okul müdürlerinden)kişilerin bu projesi anlatmasını tercih ederdim.Otelin kalabalık hizmetin çoook düşük kalite olması vs.konulara fazla girmeyeceğim.Önerim bu tür seminerlerin il merkezlerinde bakanlığımızın kendi HEMlerinde(daha ekonomik)önceden planlı şekilde yapması.Fatihle fetihlere....Saygılar.G.TEPELİ
Emeği geçen herkese Teşekkürler;
YanıtlaSilkatılımcı sayısının daha sınırlı tutulduğu ve Benzer grupların oluşturulduğu(Kurulumu gerçekleşmemiş olanlar,Alt yapısı tamamlanmayanlar gibi...)Seminerlerin daha verimli olacağı kanaatindeyim.
Çalışmalarınızda başarılar dilerim.
Fatih projesinin tamamen profesyonel ve uzman bir kadro ile hazırlandığını gördük.Bu var olan heyecanımızı artırdı.Ancak bir o kadar da bu projenin belki de başarıya ulaşmasında en önemli bileşen olarak adlandırabileceğimiz saha temsilcilerinin projeye karşı olan dirençleri ve sunumlar sırasındaki yorumları da şevkimizi kırdı diyebilirim.İnsana rağmen bir şeyler yapmanın zor olduğunu biliyoruz.Bu projenin sadece teknolojik boyutunun değil her alanda olduğu gibi insan unsurunun daha fazla önemsenmesinin ve tüm paydaşların bu çalışmaya ortak olmalarının amaca ulaşmada faydalı olacağını düşünüyorum.Çünkü biz biliyoruz ki "Çağdaş bir orkestrada herkesin çalacağı bir enstrüman mutlaka vardır."Bekir GÜNEŞ
YanıtlaSil